Tuesday, September 29, 2009

عضو گیری

9

                                        
به جرات می توان گفت که مهم ترین قسمت کار عضوگیری است 

شما می توانید این کار را به دوستان و آشنایان خود معرفی کرده و آن ها را به این تجارت دعوت کنید ولی  همیشه سعی کنید گسترده تر و قدرتمندانه تر فکر کنید! به حرفهایم خوب بیندیشید. رسیدن به ۱۰۰ ها زیرمجموعه کار ساده ای نیست ولی غیر ممکن هم نیست چون کسان زیادی با تلاش و پشتکار در آن موفق شده اند پس شما هم اگر راه درستی را انتخاب کنید با اندکی پشتکار مطمئن باشید که موفق می شوید.
شما در دنیای مدرن کامپیوتر و اینترنت زندگی می کنید! چرا هیچگاه از این امکانات خود به خوبی بهره نمی برید؟!

من چند روش موفقیت آمیز و امتحان شده را بهتون پیشنهاد می کنم:

۱-  ساده ترین و ابتدایی ترین راه عضوگیری این است که این کار را به دوستان و آشنایان خود معرفی کرده و آن ها را آن دعوت کنید.

۲-   راه دیگر کافی نت ها هستند. برای خودتان از کامپیوتر خانه عضو شوید و به کافی نت ها رفته و از هر کامپیوتر یک بار عضو شوید چون در ایران گرین هورس (GreenHorse) نسبتا ناشناخته است و احتمالاْ کسی تا به حال از کامپیوترهای کافی نت ها عضو نشده است. ولی به هیچ عنوان برای عضویت خودتان از کافی نت استفاده نکنید چون ممکن است کس دیگری نیز این کار را انجام دهد که در این صورت عضویت شما باطل می شود.

ولی اگر به موفقیت های بزرگتری می اندیشید

۳-  بهترین و مهم ترین روش پیشنهادی من برای تبلیغات که باعث افزایش چشمگیر سرعت پیشرفتتان می شود راه اندازی سایت یا وبلاگ است. شما می توانید مطالب این وبلاگ را در سایت خود کپی کرده و همان گونه که خود شما از طریق مطالعه این مطالب عضو شدید دیگران نیز از طریق وبلاگ شما به گرین هورس (GreenHorse) می پیوندند و آنوقت متوجه خواهید شد که سرعت پیشرفتتان چقدر افزایش یافته است.
مزیت دیگر راه اندازی وبلاگ این است که شما دیگر لازم نیست زمان زیادی را برای توضیح این تجارت به دیگران اختصاص دهید. چرا که کافی است آدرس وبلاگتان را به کسانی که قصد دعوتشان را دارید بدهید و آن ها با مطالعه مطالب کامل وبلاگ شما به شما می پیوندند بدون آنکه شما وقت زیادی را برای توضیحات صرف کرده باشید.  

 

چند تذکر که قبل و بعد از عضویت در گرین هورس (GreenHorse) باید آنها را رعایت کنید:


1- در یک کامپیوتر بیش از یک بار ثبت نام نکنید: چون این کار باعث حذف اکانت شما و از بین رفتن تمام پورسانت های دریافتی می شود.
2- هیچ گاه از مکانهایی مانند کافی نت برای ثبت نام خود اقدام نکنید: چون امکان دارد شخص دیگری بر اثر عدم آگاهی، در همان کامپیوتری که شما ثبت نام کردید او هم ثبت نام کند و در این صورت عضویت شما باطل خواهد شد و تمام پورسانت شما از بین می رود. من ثبت نام از طریق کامپیوترهای کافی نت را فقط برای اطمینان خاطر شما در رسیدن به ۱۰ زیر مجموعه اول پیشنهاد می کنم. همانطور که می دانید شما برای کسب ۱۰ عضو اول ۲ ماه بیشتر وقت ندارید.
3- به یاد داشته باشید هر گاه از طریق کامپیوترتان به اینترنت متصل شدید حداقل به مدت یک ساعت برنامه تیکربار را اجرا کنید: این کار بر اعتبار اکانت شما می افزاید.
4- مدت پیدا کردن زیرمجموعه (عضوگیری) 60 روز است. پس در کمتر از 60 روز 10 نفر را زیرمجموعه خود کنید که این کار بسیار آسانی است زیرا در زمان ما اکثر مردم در خانه خود کامپیوتر دارند و به اینترنت نیز متصل هستند. شما می توانید به منظور تسریع در امر عضوگیری لینک گرین هورس (GreenHorse) خود را برای ما فرستاده تا در قسمت لینک های عضویت سایت قرار دهیم.
5- به کسانی که به تنهایی عضو شده اند پورسانت تعلق نمی گیرد.
6- مشخصات در هنگام ثبت نام باید صحیح و دقیق وارد شود.
7- اگر نمی توانید برای عضوگیری سایت یا وبلاگی راه اندازی کنید یا توضیحات لازم را به اشخاص بدهید، به آنها وب سایت ما را معرفی کنید تا از جزئیات کار با خبر شوند.


به کسانی که می خواهید زیرمجموعه شما شوند تکرار کنید که این کار کاملا رایگان است و کاملا قانونی، بگویید که نگران مسائل دیگر نباشند چون سیاستهای گرین هورس (GreenHorse) کاملا با شرکت های دیگر که خود شما از آنها مطلع هستید متفاوت و کاملا صادقانه است.
وقتی شما عضو گرین هورس (GreenHorse) می شوید به شما یک لینک (ID) داده میشود که هر کس که بخواهد زیرمجموعه شما شود باید از طریق این لینک اقدام به ثبت نام (عضویت) در گرین هورس (GreenHorse) کند.


نمونه لینک                                  http://tickerbar.info/join_now.ghc?r=237435650   

که به جای این عدد 50561084 که ایدی من است ایدی خودتان را قرار دهید. به کسی که می خواهید زیرمجموعه شما شود باید لینکی همانند لینک بالا را بدهید.
لینک بالا یک مثال است و لینک شما هنگام عضویت در گرین هورس (GreenHorse) به شما داده می شود.

همچنین شما می توانید از طریق سایت یا وبلاگ خود، اقدام به تبلیغ و عضوگیری کنید و اگر خواستید می توانید مطالب این وبلاگ را در وبلاگ و سایت خود کپی کنید و اگر برایتان سخت است، می توانید آدرس این وبلاگ را به دوستانتان بدهید تا آنها نیز همانند شما با مطالعه مطالب این وبلاگ به عضویت شما درآیند.


No comments:

Post a Comment